COMUNICAT
Bucureşti, 13 august 2015
Oficiul Național al Registrului Comerțului aduce la cunoștința beneficiarilor săi faptul că, de joi, 13.08.2015, de la ora 1500, până luni, 17.08.2015, ora 1400, se amână soluționarea cererilor de înmatriculare și de schimbare sediu social, depuse pentru societățile care își stabilesc sediul social la o adresă situată pe raza Sectorului 1, până la repunerea în funcțiune a serverului Administrației Sectorului 1 a Finanțelor publice.
Această situație este generată de faptul că, începând de luni, 17 august 2015, întreaga structură fiscală ce aparține Administrației Sectorului 1 a Finanțelor Publice va funcționa temporar la adresa din Șoseaua București – Ploiești nr. 9-13, sector 1. Având în vedere că mutarea implică și transferul echipamentelor informatice și de telecomunicații, serverul administrației fiscale nu va fi funcțional, astfel încât nu se vor elibera documente în perioada respectivă, inclusiv documente necesare în procesul de soluționare a cererilor de înmatriculare și de schimbare sediu social, precum certificatele pentru spațiul cu destinația de sediu social și adeverințele privind înregistrarea documentului care atestă dreptul de folosință asupra spațiului cu destinația de sediu social al societăților.
În concluzie, termenele de soluționare pentru dosarele depuse în perioada sus-menționată vor fi amânate corespunzător, până la remedierea situației.