Ministerul Justiției
Oficiul Național al Registrului Comerțului

12 Noiembrie 2024

portal

portal

 

Anunț
privind rezultatele obținute urmare soluționării contestațiilor
privind verificarea îndeplinirii condițiilor de participare a candidaților înscriși la concursul
pentru ocuparea a 182 de posturi din cadrul Oficiului Național al Registrului Comerțului
– aparatul central și al oficiilor registrului comerțului de pe lângă tribunale

Domeniul BPI

Domeniul Organizare, Arhivă Materială, SSM și SU

Domeniul Economic și Domeniul Investiții - Proiecte – specializare economică

Domeniul Tehnologia Informației

 

Anunț privind rezultatele verificării îndeplinirii condițiilor de participare a candidaților înscriși la concurs care au transmis documentele în termen (17.10.2024 – 31.10.2024) și au fost înregistrate după data de 06.11.2024

Anunț privind îndreptarea erorilor materiale din cuprinsul bibliografiei și tematicii pentru expert specialist digitizare documente - Domeniul registrului comerțului central și consilier juridic specialist - Domeniul Investiții – Proiecte

 

ANUNŢ

privind locul desfășurării probelor de concurs 

                Reamintim candidaților declarați admiși după verificarea documentelor depuse la dosarul de înscriere, că probele de concurs se vor desfășura după cum urmează:

  1. Doar candidații înscriși pentru domeniul tehnologia informației vor susține proba practică în data de 11.11.2024  orele 16,45 la sediul ORCT unde se va desfășura efectiv activitatea.
  2. Toți candidații înscriși pentru toate domeniile de activitate vor susține  proba scrisă  în data de 21.11.2024  orele 16,45 la sediul ORCT unde se va desfășura efectiv activitatea. Pentru posturile de la O.N.R.C., ORCT București și ORCT Ilfov proba scrisă se va desfășura la sediul Oficiului Național al Registrului Comerțului din Bd. Unirii 74, bloc J3b, tronson II – III, sector 3, București.
  3. Toți candidații declarați admiși după finalizarea probei scrise, vor susține proba de interviu, în data de 03.12.2024, la sediul Oficiului Național al Registrului Comerțului din București, Bd. Unirii 74, bloc J3b, tronson II – III, sector 3, București, conform programării ce va fi stabilită și comunicată.

 

Anunț privind rezultatele verificării îndeplinirii condițiilor de participare a candidaților înscriși la concursul pentru ocuparea a 182 de posturi din cadrul Oficiului Național al Registrului Comerțului – aparatul central și al oficiilor registrului comerțului de pe lângă tribunale

Domeniul juridic

Domeniul BPI

Domeniul organizare arhiva materiala SSM SU

Domeniul tehnologia informatiei

Domeniul economic si domeniul investitii proiecte - specializare economica

Domeniul registrului comertului central

Domeniul investitii specializare juridica

 

 

ANUNŢ

organizare concurs  

            Oficiul Național al Registrului Comerțului organizează concurs pentru ocuparea a 182 de posturi din cadrul Oficiului Național al Registrului Comerțului – aparatul central și al oficiilor registrului comerțului de pe lângă tribunale, după cum urmează:

 

 A. Posturile pentru care se organizează concurs:

 I. Pentru Domeniul Juridic - 31 de posturi:

 

NR. CRT

O.R.C.T

FUNCȚIE

COMPATIMENT

1.                    

O.N.R.C.

consilier juridic specialist

Direcția Contencios - Serviciul Avizare și Reprezentare

2.                    

Ilfov

consilier juridic specialist

Serviciul pentru Biroul Unic

3.                    

Ilfov cu desfășurarea activității la Compartimentul teritorial Buftea

consilier juridic specialist

Serviciul Registrul Comerțului 

4.                    

Ilfov

referent asistent

Serviciul Registrul Comerțului 

5.                    

Arad

consilier juridic specialist

Compartimentul Juridic

6.                    

Arad

referent asistent

Compartimentul Registrul Comerțului 

7.                    

Argeș

consilier juridic specialist

Compartimentul Juridic

8.                    

Brașov

consilier juridic specialist

Serviciul pentru Biroul Unic

9.                    

Brașov

consilier juridic specialist

Serviciul Registrul Comerțului 

10.                

Brașov cu desfășurarea activității la O.R.C.T. Vâlcea

referent asistent

Serviciul Registrul Comerțului 

11.                

Cluj

consilier juridic specialist

Serviciul pentru Biroul Unic

12.                

Galați

consilier juridic specialist

Serviciul pentru Biroul Unic

13.                

Galați

consilier juridic specialist

Serviciul pentru Biroul Unic

14.                

Galați

referent asistent

Serviciul Registrul Comerțului

15.                

Giurgiu

consilier juridic specialist

Compartimentul pentru Biroul Unic

16.                

Gorj

consilier juridic specialist

Compartimentul pentru Biroul Unic

17.                

Harghita

consilier juridic specialist

Compartimentul Juridic

18.                

Hunedoara

consilier juridic specialist

Serviciul pentru Biroul Unic

19.                

Mureș

consilier juridic specialist

Compartimentul Juridic

20.                

Olt

consilier juridic specialist

Compartimentul Juridic

21.                

Satu-Mare

consilier juridic specialist

Serviciul pentru Biroul Unic

22.                

Satu-Mare

consilier juridic specialist

Serviciul pentru Biroul Unic

23.                

Sălaj

consilier juridic specialist

Compartimentul Juridic

24.                

Sibiu

consilier juridic specialist

Compartimentul Juridic

25.                

Suceava

consilier juridic specialist

Compartimentul Juridic

26.                

Suceava

consilier juridic specialist

Compartimentul Juridic

27.                

Teleorman

consilier juridic specialist

Compartimentul pentru Biroul Unic

28.                

Teleorman

referent asistent

Compartimentul pentru Biroul Unic

29.                

Timiș

consilier juridic specialist

Serviciul Registrul Comerțului 

30.                

Vaslui

consilier juridic specialist

Compartimentul pentru Biroul Unic

31.                

Vrancea

consilier juridic specialist

Compartimentul pentru Biroul Unic

 

 II. Pentru Domeniul BPI - 32 posturi:

NR. CRT

O.R.C.T

FUNCȚIE

COMPATIMENT

1.                    

O.N.R.C.

consilier juridic specialist

Serviciul Asistență Juridică BPI

2.                    

O.N.R.C.

consilier juridic specialist

Serviciul Asistență Juridică BPI

3.                    

O.N.R.C.

expert specialist

Serviciul Editare BPI

4.                    

O.N.R.C.

expert specialist

Serviciul Asistență Tehnică și Publicare BPI

5.                    

București

consilier juridic specialist

Serviciul BPI

6.                    

Ilfov

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

7.                    

Ilfov

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

8.                    

Bihor

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

9.                    

Bihor

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

10.                

Bihor

referent asistent

Compartimentul BPI

11.                

Caraș-Severin

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

12.                

Călărași

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

13.                

Cluj

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

14.                

Cluj

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

15.                

Constanța

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

16.                

Dâmbovița

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

17.                

Dolj

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

18.                

Dolj

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

19.                

Galați

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

20.                

Giurgiu

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

21.                

Harghita

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

22.                

Hunedoara

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

23.                

Ialomița

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

24.                

Mehedinți

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

25.                

Neamț

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

26.                

Prahova

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

27.                

Satu-Mare

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

28.                

Sălaj

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

29.                

Suceava

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

30.                

Teleorman

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

31.                

Timiș

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

32.                

Vaslui

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

 

III. Pentru Domeniul Registrul Comerțului Central – 46 de posturi:

NR. CRT

O.R.C.T

FUNCȚIE

COMPATIMENT

1.                    

București

expert specialist

Serviciul  Registrul Comerțului Înmatriculări/Radieri

2.                    

București

expert specialist

Serviciul Registrul Comerțului Înmatriculări/Radieri

3.                    

Alba

expert specialist

Compartimentul Registrul Comerțului 

4.                    

Alba

expert specialist

Compartimentul Digitizare Documente

5.                    

Arad

expert specialist

Compartimentul Digitizare Documente

6.                    

Bacău

expert specialist

Compartimentul Digitizare Documente

7.                    

Bihor

expert specialist

Compartimentul Digitizare Documente

8.                    

Botoșani

expert specialist

Compartimentul Digitizare Documente

9.                    

Brașov

expert specialist

Serviciul Registrul Comerțului

10.                

Brașov

expert specialist

Compartimentul Digitizare Documente

11.                

Brăila

expert specialist

Compartimentul Digitizare Documente

12.                

Buzău

expert specialist

Compartimentul Digitizare Documente

13.                

Caraș-Severin

expert specialist

Compartimentul Digitizare Documente

14.                

Călărași

expert specialist

Compartimentul pentru Biroul Unic

15.                

Călărași

expert specialist

Compartimentul Digitizare Documente

16.                

Cluj

expert specialist

Compartimentul Digitizare Documente

17.                

Constanța

expert specialist

Serviciul Registrul Comerțului

18.                

Constanța

expert specialist

Compartimentul Digitizare Documente

19.                

Covasna

expert specialist

Compartimentul Digitizare Documente

20.                

Dolj

expert specialist

Compartimentul Digitizare Documente

21.                

Galați

expert specialist

Serviciul Registrul Comerțului

22.                

Galați

expert specialist

Compartimentul Digitizare Documente

23.                

Giurgiu

expert specialist

Compartimentul Registrul Comerțului 

24.                

Giurgiu

expert specialist

Compartimentul Digitizare Documente

25.                

Gorj

expert specialist

Compartimentul Registrul Comerțului 

26.                

Gorj

expert specialist

Compartimentul Digitizare Documente

27.                

Harghita

expert specialist

Compartimentul Digitizare Documente

28.                

Harghita

referent SSD

Compartimentul Registrul Comerțului 

29.                

Hunedoara

expert specialist

Compartimentul Registrul Comerțului 

30.                

Hunedoara

expert specialist

Compartimentul Digitizare Documente

31.                

Ialomița

expert specialist

Compartimentul Digitizare Documente

32.                

Ialomița

expert specialist

Compartimentul Registrul Comerțului   

33.                

Maramureș

expert specialist

Compartimentul Digitizare Documente

34.                

Mehedinți

expert specialist

Compartimentul Digitizare Documente

35.                

Mureș

expert specialist

Serviciul Registrul Comerțului

36.                

Mureș

expert specialist

Compartimentul Digitizare Documente

37.                

Neamț

expert specialist

Compartimentul Digitizare Documente

38.                

Olt

expert specialist

Compartimentul Digitizare Documente

39.                

Prahova

expert specialist

Compartimentul Digitizare Documente

40.                

Satu-Mare

expert specialist

Compartimentul Digitizare Documente

41.                

Sălaj

expert specialist

Compartimentul Digitizare Documente

42.                

Sibiu

expert specialist

Compartimentul Digitizare Documente

43.                

Teleorman

expert specialist

Compartimentul Registrul Comerțului 

44.                

Timiș

expert specialist

Compartimentul Digitizare Documente

45.                

Tulcea

expert specialist

Compartimentul Digitizare Documente

46.                

Vaslui

expert specialist

Compartimentul Digitizare Documente

 

IV. Pentru Domeniul Organizare, Arhivă Materială, SSM și SU – 34 de posturi:

NR. CRT

O.R.C.T

FUNCȚIE

COMPATIMENT

1.                    

O.N.R.C.

expert specialist

Serviciul Arhivă Materială

2.                    

O.N.R.C.

expert specialist

Serviciul Arhivă Materială

3.                    

O.N.R.C.

expert specialist

Serviciul Arhivă Materială

4.                    

O.N.R.C.

expert specialist

Serviciul Arhivă Materială

5.                    

O.N.R.C.

expert specialist

Serviciul Securitate și Sănătate în Muncă, Situații de Urgență

6.                    

O.N.R.C.

expert specialist

Serviciul Securitate și Sănătate în Muncă, Situații de Urgență

7.                    

O.N.R.C.

expert specialist

Serviciul Securitate și Sănătate în Muncă, Situații de Urgență

8.                    

București

expert specialist

Compartimentul SSM, SU

9.                    

București

expert specialist

Compartimentul SSM, SU

10.                

Ilfov

expert specialist

Compartimentul SSM, SU

11.                

Arad

expert specialist

Compartimentul Gestionare Fizică Documente

12.                

Bihor

expert specialist

Compartimentul Gestionare Fizică Documente

13.                

Bistrița-Năsăud

expert specialist

Compartimentul Gestionare Fizică Documente

14.                

Bistrița-Năsăud

expert specialist

Compartimentul SSM, SU

15.                

Brașov

expert specialist

Compartimentul Gestionare Fizică Documente

16.                

Brăila

expert specialist

Compartimentul Gestionare Fizică Documente

17.                

Buzău

expert specialist

Compartimentul Gestionare Fizică Documente

18.                

Caraș-Severin

expert specialist

Compartimentul Gestionare Fizică Documente

19.                

Călărași

expert specialist

Compartimentul Gestionare Fizică Documente

20.                

Constanța

expert specialist

Compartimentul Gestionare Fizică Documente

21.                

Covasna

expert specialist

Compartimentul Gestionare Fizică Documente

22.                

Galați

expert specialist

Compartimentul Gestionare Fizică Documente

23.                

Giurgiu

expert specialist

Compartimentul Gestionare Fizică Documente

24.                

Gorj

expert specialist

Compartimentul Gestionare Fizică Documente

25.                

Ialomița

expert specialist

Compartimentul Gestionare Fizică Documente

26.                

Maramureș

expert specialist

Compartimentul Gestionare Fizică Documente

27.                

Mehedinți

expert specialist

Compartimentul Gestionare Fizică Documente

28.                

Mureș

expert specialist

Compartimentul Gestionare Fizică Documente

29.                

Sălaj

expert specialist

Compartimentul Gestionare Fizică Documente

30.                

Suceava

expert specialist

Compartimentul Gestionare Fizică Documente

31.                

Teleorman

expert specialist

Compartimentul Gestionare Fizică Documente

32.                

Tulcea

expert specialist

Compartimentul Gestionare Fizică Documente

33.                

Vaslui

expert specialist

Compartimentul Gestionare Fizică Documente

34.                

Vrancea

expert specialist

Compartimentul Gestionare Fizică Documente

 

V. Pentru Domeniul Economic și Domeniul Investiții - Proiecte – specializare economică - 21 posturi:

NR. CRT

O.R.C.T

FUNCȚIE

COMPATIMENT

1.                    

O.N.R.C.

expert specialist

Direcția Economică - Serviciul Financiar

2.                    

O.N.R.C.

inspector specialist

Direcția Economică - Serviciul Financiar

3.                    

O.N.R.C.

inspector specialist

Direcția Economică - Serviciul Financiar

4.                    

O.N.R.C.

inspector specialist

Direcția Economică - Serviciul Financiar

5.                    

O.N.R.C.

inspector specialist

Direcția economică - Serviciul Contabilitate

6.                    

O.N.R.C.

inspector specialist

Direcția economică - Serviciul Contabilitate

7.                    

O.N.R.C.

inspector specialist

Serviciul Achiziții Publice și Proiecte

8.                    

Ilfov

expert specialist

Compartimentul Economic

9.                    

Ilfov

inspector specialist

Compartimentul Administrativ

10.                

Bacău

inspector specialist

Compartimentul economic

11.                

Bihor

inspector specialist

Compartimentul economic

12.                

Cluj

inspector specialist

Compartimentul administrativ

13.                

Constanța

inspector specialist

Compartimentul administrativ

14.                

Gorj

inspector specialist

Compartimentul administrativ

15.                

Harghita

inspector specialist

Compartimentul economic

16.                

Harghita

referent asistent

Compartimentul economic

17.                

Ialomița

inspector specialist

Compartimentul economic

18.                

Mureș

inspector specialist

Compartimentul administrativ

19.                

Neamț

inspector specialist

Compartimentul economic

20.                

Suceava

inspector specialist

Compartimentul economic

21.                

Timiș

inspector specialist

Compartimentul administrativ

 

VI. Pentru Domeniul Investiții - Proiecte – specializare juridică - 2 posturi:

NR. CRT

O.R.C.T

FUNCȚIE

COMPATIMENT

1.                    

O.N.R.C.

consilier juridic specialist

Serviciul Achiziții Publice și Proiecte

2.                    

O.N.R.C.

consilier juridic specialist

Serviciul Achiziții Publice și Proiecte

  

VII. Pentru Domeniul Tehnologia Informației – 16 posturi:

NR. CRT

O.R.C.T

FUNCȚIE

COMPATIMENT

1.                    

O.N.R.C.

expert specialist

Serviciul Administrare Sisteme Comunicații la Nivel Național și Infrastructură IT ORCT Sud-Est (BR, BZ, CT, GL, TL, VN)

2.                    

O.N.R.C.

specialist IT

Compartimentul Audit Public Intern

3.                    

O.N.R.C.cu desfășurarea activității la Galați

specialist IT

Direcția IT - Serviciul Administrare Sisteme Comunicații la Nivel Național și Infrastructură IT ORCT Sud-Est (BR, BZ, CT, GL, TL, VN)

4.                    

O.N.R.C. cu desfășurarea activității la O.R.C.T. Sălaj

specialist IT

Serviciul Securitate Informatică la Nivel Național și Infrastructură IT ORCT Nord-Vest (BH,BN, CJ, MM, SM, SJ)

5.                    

O.N.R.C. cu desfășurarea activității la O.R.C.T. Suceava  

specialist IT

Serviciul Administrare Sisteme Hardware la Nivel Național și Infrastructură IT ORCT Nord-Est (BC,BT, IS, NT, SV, VS)

6.                    

O.N.R.C. cu desfășurarea activității la O.R.C.T. Covasna

specialist IT

Serviciul Administrare Aplicații de Resurse și Planificare Economică la Nivel Național și Infrastructură IT ORCT Centru (AB, BV, CV, HR, MS, SB)

7.                    

O.N.R.C.

specialist IT

Serviciul Administrare Infrastructură IT ORCT București-Ilfov (B, IF)

8.                    

O.N.R.C.

specialist IT (statistician)

Serviciul Asistență Tehnică și Publicare BPI

9.                    

O.N.R.C.

specialist IT (statistician)

Serviciul Administrare Date Registrul Comerțului

10.                

O.N.R.C.

specialist IT (statistician)

Serviciul Administrare Date Registrul Comerțului

11.                

O.N.R.C. cu desfășurarea activității la O.R.C.T. Teleorman

specialist IT (statistician)

Serviciul Administrare Aplicații, Servicii Informatice la Nivel Național și Infrastructură IT ORCT Sud (AG, CL, DB, GR, IL, PH, TR)

12.                

O.N.R.C.cu desfășurarea activității la O.R.C.T. Giurgiu

specialist IT (statistician)

Serviciul Administrare Aplicații, Servicii Informatice la Nivel Național și Infrastructură IT ORCT Sud (AG, CL, DB, GR, IL, PH, TR)

13.                

O.N.R.C.

specialist IT (statistician)

Serviciul E-guvernare la Nivel Național și Infrastructură IT ORCT Vest (AR, CS, HD, TM)

14.                

O.N.R.C.cu desfășurarea activității la O.R.C.T. Alba

specialist IT (statistician)

Serviciul Administrare Aplicații de Resurse și Planificare Economică la Nivel Național și Infrastructură IT ORCT Centru (AB, BV, CV, HR, MS, SB)

15.                

O.N.R.C.cu desfășurarea activității la O.R.C.T. Bucuresti

specialist IT (statistician)

Serviciul Administrare Infrastructură IT ORCT București-Ilfov (B, IF)

16.                

O.N.R.C.cu desfășurarea activității la O.R.C.T. Bucuresti

specialist IT (statistician)

Serviciul Administrare Infrastructură IT ORCT București-Ilfov (B, IF)

  

B. Condiții de participare la concurs:

Pentru posturile vacante din cadrul ONRC și ORCT se poate înscrie la concurs persoana care îndeplinește cumulativ următoarele condiții:

  1. are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  4. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  5. îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  6. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
  7. nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
  8. nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h);

Contractul individual de muncă se încheie între persoana care îndeplinește condițiile pentru a fi angajată pe o funcție contractuală și Oficiul Național al Registrului Comerțului, prin reprezentantul său legal, în condițiile prevăzute de Legea nr.53/2003, republicată, cu modificările și completările ulterioare, cu respectarea următoarelor cerințe specifice:

  1. persoana să aibă cetățenie română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. persoana să cunoască limba română, scris și vorbit;
  3. persoana să aibă capacitate deplină de exercițiu;
  4. persoana să îndeplinească condițiile de studii necesare ocupării postului;
  5. persoana să îndeplinească condițiile de vechime, respectiv de experiență necesare ocupării postului, după caz;
  6. persoana să nu fi fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
  7. persoana nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
  8. contractul să nu conțină clauze de confidențialitate sau, după caz, clauze de neconcurență.

 

C. Documentele necesare înscrierii la concurs/examen:

Pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta următoarele documente:

  1. formular de înscriere la concurs cu nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal, formular FPO-RU-06_07 (click aici);
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
  3. copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  4. copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate;
  5. copia carnetului de muncă (pentru activitatea desfășurată până la 01.01.2011).
  6. extras REVISAL însoțit de adeverință de vechime care atestă vechimea dobândită în muncă și în specialitatea postului pentru care se candidează (semnate, ștampilate și cu nr. de înregistrare, pentru activitatea desfășurată după data de 01.11.2011).
  7. certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar. Certificat de cazier judiciar poate fi înlocuit cu o declarația pe propria răspundere privind lipsa antecedentelor penale și conformitatea cu originalul a documentelor cerute, formular FPO-RU-06_10 (click aici). În acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul certificatului de cazier judiciar sau, după caz, a extrasului de pe cazierul judiciar, anterior datei de susținere a probei scrise.
  8. adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului. Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătății. Pentru candidații cu dizabilități, în situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condițiile legii.
  9. curriculum vitae, model comun european.

 

D. Locul înscrierii/depunerii documentelor de concurs:

Documentele pentru înscrierea la concurs, se depun, după caz:

  • fizic la compartimentul resurse umane din cadrul ONRC ce asigură organizarea și desfășurarea concursului din Bd. Unirii nr.74, bl J3b, tronson II­-III, sector 3, București;
  • prin Poșta Română, serviciul de curierat rapid, poșta electronică înăuntrul termenului de înscriere la adresa de mail: concursuri@onrc.ro;

                   În situația în care candidații transmit dosarele de concurs prin Poșta Română, serviciul de curierat rapid, poșta electronică, candidații primesc codul unic de identificare la o adresă de e-mail comunicată de către aceștia și au obligația de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevăzute la lit. a)- e) în original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfășurării concursului, dar nu mai târziu de data și ora organizării probei de interviu, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de angajare.

                   Transmiterea documentelor prin poșta electronică se realizează în format pdf cu volum maxim de 5 MB, documentele fiind acceptate doar în formă lizibilă. Nerespectarea prevederilor conduce la respingerea candidatului.

  • Informații suplimentare se pot obține la compartimentul resurse umane la nr. de telefon 021/3160810, interior 503, 506, 502.

 

E. Locul desfășurării probelor de concurs:

  1. Proba practică pentru Domeniul IT se susține la sediul ORCT unde se va desfășura efectiv activitatea.
  2. Proba scrisă pentru toate domeniile se va susține la sediul ORCT unde se va desfășura activitatea

* pentru posturile de la O.N.R.C., ORCT București și ORCT Ilfov proba scrisă se va desfășura la sediul Oficiului Național al Registrului Comerțului din Bd. Unirii 74, bloc J3b, tronson II – III, sector 3, București.

  1. Proba de interviu pentru toate domeniile se va susține la sediul Oficiului Național al Registrului Comerțului din Bd. Unirii 74, bloc J3b, tronson II – III, sector 3, București, conform programării ce va fi stabilită și comunicată după proba scrisă.

 

F. CALENDARUL ORGANIZĂRII CONCURSULUI

Publicare anunț concurs

17.10.2024

Perioada de înscriere candidați

17.10.2024

31.10.2024

Verificarea dosarului de concurs

01.11.2024

04.11.2024

Afișare rezultate privind îndeplinirea condițiilor de participare la concurs

05.11.2024

06.11.2024

Depunere contestații* împotriva rezultatelor privind îndeplinirea condițiilor de participare la concurs

7.11.2024

Soluționare contestații depuse împotriva rezultatelor privind îndeplinirea condițiilor de participare la concurs:

8.11.2024

 Proba practică** pentru posturile de specialitate informatică

11.11.2024

 Afișare rezultatelor la proba practică

12.11.2024

14.11.2024

Depunere contestații* la proba practică

15.11.2024

Soluționare contestații la proba practică și afișarea rezultatelor probei

18.11.2024

20.11.2024

Proba scrisă

21.11.2024

Afișare rezultate la proba scrisă

26.11.2024

Depunere contestații* la proba scrisă

27.11.2024

Soluționare contestații la proba scrisă și afișarea rezultatelor finale

28.11.2024

02.12.2024

Probă interviu

03.12.2024

Afișare rezultatelor la proba de interviu

04.12.2024

06.12.2024

Depunere contestații* la proba de interviu

09.12.2024

Soluționare contestații la proba de interviu și afișarea tabelului cu rezultate finale a candidaților declarați admiși la proba de interviu

10.12.2024

12.12.2024

Afișarea rezultatelor finale ale concursului

13.12.2024

 

*Contestațiile se transmit la adresa de email: concursuri@onrc.ro;

**Se susține înainte de data stabilită pentru proba scrisă iar obținerea a minimum 50 de puncte la proba practică este condiție pentru a susține proba scrisă;


g) Cerințe, tematica și bibliografia de concurs:

 

DOMENIUL

FUNCȚIA

STUDII NECESARE

TEMATICĂ ȘI BIBLIOGRAFIE

     I. 

JURIDIC                             

Consilier juridic specialist

studii superioare juridice absolvite cu diplomă de licență

(click aici)

Referent asistent

studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat

(click aici)

   II. 

B.P.I.

Consilier juridic specialist

studii superioare juridice absolvite cu diplomă de licență

(click aici)

Expert specialist

studii superioare tehnice, economice, administrație publică absolvite cu diplomă de licență

(click aici)

Referent asistent

studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat

(click aici)

 III. 

Registrul Comerțului Central

Expert specialist

la digitizare documente

studii superioare tehnice, economice, administrație publică absolvite cu diplomă de licență

(click aici)

Expert specialist

la B.U. și  R.C.

(click aici)

Referent SSD

studii superioare de scurtă durată tip colegiu, în domeniul tehnic                                   

IV. 

Organizare, Arhivă Materială, SSM și SU

Expert specialist

la arhivă materială și gestionare fizică documente

studii superioare tehnice, economice, administrație publică absolvite cu diplomă de licență și certificat/ adeverință curs arhivar

(click aici)

Expert specialist

la SSM și SU

studii superioare tehnice, economice, administrație publică absolvite cu diplomă de licență și curs de securitate și sănătate în muncă

(click aici)

  V. 

Domeniul Economic și Domeniul Investiții - Proiecte – specializare economică

Inspector specialist

studii superioare economice absolvite cu diplomă de licență

(click aici)

Expert specialist

studii superioare tehnice, economice, administrație publică absolvite cu diplomă de licență

Referent asistent

studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat

(click aici)

VI. 

Domeniul Investiții - Proiecte – specializare juridică

Consilier juridic specialist

studii superioare juridice absolvite cu diplomă de licență

(click aici)

VII. 

IT

Expert specialist

studii superioare de specialitate informatică, absolvite cu diplomă de licență sau

studii superioare absolvite cu diplomă de licență de profil tehnic cu absolvirea unor cursuri  de specialitate în domeniul                                                                                       informatic

(click aici)

Specialist IT

Specialist IT (statistician)

(click aici)

OBSERVAȚIE: Opțiunea candidaților pentru compartimentul din cadrul ORCT/ONRC ales la înscriere are caracter subsidiar, criteriul principal de selecție fiind nota finală obținută. 

 

H. Fișa cadru de post ***

 

DOMENIUL

FUNCȚIA

Fișa postului

     I. 

JURIDIC                             

Consilier juridic specialist

(click aici)

Referent asistent

(click aici)

   II. 

B.P.I.

Consilier juridic specialist

(click aici)

Expert specialist

(click aici)

Referent asistent

(click aici)

 III. 

Registrul Comerțului Central

Expert specialist la digitizare documente

(click aici)

Expert specialist la B.U. și R.C.

(click aici)

Referent SSD

(click aici)

 IV. 

Organizare, Arhivă Materială, SSM și SU

Expert specialist la arhivă materială și gestionare fizică documente

(click aici)

Expert specialist la SSM și SU

(click aici)

   V. 

Domeniul Economic și Domeniul Investiții - Proiecte – specializare economică

Inspector specialist

(click aici)

Expert specialist

Referent asistent

(click aici)

 VI. 

Domeniul Investiții - Proiecte – specializare juridică

Consilier juridic specialist

(click aici)

VII. 

IT

Expert specialist

(click aici)

Specialist IT

Specialist IT (statistician)

(click aici)

OBSERVAȚIE: Atribuțiile enunțate în fișele de post anexate, nu au caracter limitativ urmând a fi particularizate în funcție de compartimentul în care viitorul salariat își va desfășura activitatea.

***Activitatea specifică a fiecare post scos la concurs, implică lucrul cu calculatorul, în sistem informatic.

  • Regulamentul privind organizarea și desfășurarea concursului/examenului de ocupare a posturilor vacante sau temporar vacante de execuție și de conducere (director direcție, șef serviciu, șef birou) din cadrul Oficiului Național al Registrului Comerțului și oficiilor registrului comerțului de pe lângă tribunale, aprobat prin Ordinul ministrului justiției nr. 1429/C/04.08.2023 (click aici)
Programul de lucru cu publicul la ghișeu se desfășoară de luni până vineri între orele 09:00-13:00.