Ministerul Justiției
Oficiul Național al Registrului Comerțului

13 Noiembrie 2024

portal

portal

Rezultate finale obtinute de participantii la concursul pentru ocuparea a 246 de posturi din cadrul ONRC – aparatul central şi ORCT

Domeniul juridic

Domeniul BPI

Domeniul organizare arhiva materiala SSM SU

Domeniul tehnologia informației

Domeniul economic si domeniul investiții proiecte specialitate economica

Domeniul investiții proiecte specialitate tehnica

Domeniul registrului comerțului central

Sofer

 

Tabel cu rezultatele obtinute urmare contestatiei depuse la proba de interviu Domeniul Economic si Domeniul investitii-proiecte specialitate economica

Tabel cu rezultatele obtinute urmare solutionarii contestatiilor depuse la proba de interviu susținută în zilele de 01-02 octombrie 2024 de canditații participanți la concursul pentru ocuparea postului de consilier juridic specialist - Domeniul Juridic

Tabele centralizatoare cu media punctajelor obținute de candidații la concursul pentru ocuparea a 246 de posturi din cadrul ONRC – aparatul central şi ORCT

Domeniul juridic

Domeniul BPI

Domeniul organizare arhiva materiala SSM SU

Domeniul tehnologia informatiei

Domeniul economic si domeniul investitii proiecte specialitate economica

Domeniul investitii proiecte specialitate tehnica

Domeniul registrului comertului central

 

 

 Anunț privind rezultatele la proba de interviu desfășurată în datele de 01.10.2024 și 02.10.2024

Domeniul juridic

Domeniul BPI

Domeniul organizare arhiva materiala SSM SU

Domeniul tehnologia informatiei

Domeniul economic si domeniul investitii proiecte specialitate economica

Domeniul investitii proiecte specialitate tehnica

Domeniul registrului comertului central

 

 

Tabel cu rezultatele obtinute urmare solutionarii contestatiilor depuse la proba scrisa din data de 19.09.2024 domeniul juridic

Anunț privind desfășurarea probei de interviu

Domeniul juridic

Domeniul BPI

Domeniul organizare arhiva materiala SSM SU

Domeniul registrul comerțului central, Domeniul economic și domeniul investiții-proiecte - specialitate economică, Domeniul investiții-proiecte - specialitate tehnică, Domeniul tehnologia informației

 

 

Anunț privind rezultatele la proba scrisa desfășurată în data de 19.09.2024

Domeniul juridic

Domeniul BPI

Domeniul organizare arhiva materiala SSM SU

Domeniul tehnologia informatiei

Domeniul economic si domeniul investitii proiecte specialitate economica

Domeniul investitii proiecte specialitate tehnica

Domeniul registrului comertului central

Domeniul investitii specialitate juridica

 

 

Bareme aferente subiectelor la proba scrisă din data de 19.09.2024

Domeniul juridic

Domeniul BPI

Domeniul organizare arhiva materiala SSM SU

Domeniul tehnologia informatiei

Domeniul investitii proiecte specialitate economica

Domeniul investitii proiecte specialitate tehnica

Domeniul registrului comertului central


Tabel cu rezultatele la proba practica din data de 09.09.2024 pentru ocuparea postului de specialist IT domeniul Tehnologia Informatiei

Tabel cu rezultatele la proba practica din data de 09.09.2024 pentru ocuparea postului de sofer

ANUNȚ privind desfășurarea probei scrise din cadrul concursului pentru ocuparea a 246 de posturi din cadrul Oficiului Naţional al Registrului Comerţului – aparatul central şi al oficiilor registrului comerţului de pe lângă tribunal

Afișare rezultate privind îndeplinirea condițiilor de participare la concursul pentru ocuparea a 246 de posturi din cadrul oficiului naţional al registrului comerţului – aparatul central şi al oficiilor registrului comerţului de pe lângă tribunale 

Domeniul juridic

Domeniul BPI

Domeniul organizare arhiva materiala SSM SU

Domeniul tehnologia informatiei

Domeniul registrul comertului central

Domeniul investitii proiecte specialitate tehnica

Domeniul economic si domeniul investitii proiecte specialitate economica

Domeniul investitii specialitate juridica

Sofer

 

 

 

ANUNŢ

organizare concurs  

            Oficiul Naţional al Registrului Comerţului organizează concurs pentru ocuparea a 246 de posturi din cadrul Oficiului Naţional al Registrului Comerţului – aparatul central şi al oficiilor registrului comerţului de pe lângă tribunale, după cum urmează:

 

 A. Posturile pentru care se organizează concurs:

 I. Pentru Domeniul Juridic - 69 de posturi:

 

Nr. crt

ORCT

POST VACANT

COMPARTIMENT

OBSERVAȚII

1.

Bacău

consilier juridic specialist

Serviciul pentru Biroul Unic

 

2.

Brașov

consilier juridic specialist

Serviciul pentru Biroul Unic

 

3.

Cluj

consilier juridic specialist

Serviciul pentru Biroul Unic

 

4. 

Constanța

consilier juridic specialist

Serviciul pentru Biroul Unic

 

5. 

Galați

consilier juridic specialist

Serviciul pentru Biroul Unic

 

6.

Galați

consilier juridic specialist

Serviciul pentru Biroul Unic

 

7. 

Giurgiu

consilier juridic specialist

Compartimentul pentru Biroul Unic

 

8. 

Gorj

consilier juridic specialist

Serviciul pentru Biroul Unic

 

9. 

Hunedoara

consilier juridic specialist

Serviciul pentru Biroul Unic

 

10. 

Ilfov

consilier juridic specialist

Serviciul pentru Biroul Unic

 

11. 

Prahova

consilier juridic specialist

Serviciul pentru Biroul Unic

 

12. 

Satu-Mare

consilier juridic specialist

Serviciul pentru Biroul Unic

 

13. 

Satu-Mare

consilier juridic specialist

Serviciul pentru Biroul Unic

 

14. 

Satu-Mare

consilier juridic specialist

Serviciul pentru Biroul Unic

 

15. 

Timiș

consilier juridic specialist

Serviciul pentru Biroul Unic

 

16. 

Timiș

consilier juridic specialist

Serviciul pentru Biroul Unic

 

17. 

Vaslui

consilier juridic specialist

Compartimentul pentru Biroul Unic

 

18. 

Vrancea

consilier juridic specialist

Serviciul pentru Biroul Unic

 

19. 

Hunedoara

referent asistent

Serviciul pentru Biroul Unic

 

20. 

Teleorman

referent asistent

Compartimentul pentru Biroul Unic

 

21. 

Brașov

consilier juridic specialist

Serviciul registrul comerțului

 

22. 

Brașov

consilier juridic specialist

Serviciul registrul comerțului

 

23. 

Constanța

consilier juridic specialist

Serviciul registrul comerțului

 

24. 

Constanța

consilier juridic specialist

Serviciul registrul comerțului

 

25. 

Giurgiu

consilier juridic specialist

Compartimentul registrul comerțului

 

26. 

Ilfov

consilier juridic specialist

Serviciul registrul comerțului

cu desfășurarea activității  la Compartimentul teritorial Buftea

27. 

Mureș

consilier juridic specialist

Serviciul registrul comerțului

 

28. 

Teleorman

consilier juridic specialist

Compartimentul registrul comerțului

 

29. 

Timiș

consilier juridic specialist

Serviciul registrul comerțului

 

30. 

Arad

referent asistent

Compartimentul registrul comerțului

 

31. 

Argeș

referent asistent

Compartimentul registrul comerțului

 

32. 

Vâlcea

referent asistent

Compartimentul registrul comerțului

 

33. 

Arad

consilier juridic specialist

Compartimentul juridic

 

34. 

Argeș

consilier juridic specialist

Compartimentul juridic

 

35. 

Bihor

consilier juridic specialist

Compartimentul juridic

 

36. 

Brașov

consilier juridic specialist

Compartimentul juridic

 

37. 

București

consilier juridic specialist

Serviciul juridic

 

38. 

Cluj

consilier juridic specialist

Compartimentul juridic

 

39.

Cluj

consilier juridic specialist

Compartimentul juridic

 

40. 

Constanța

consilier juridic specialist

Compartimentul juridic

 

41. 

Gorj

consilier juridic specialist

Compartimentul juridic

 

42. 

Harghita

consilier juridic specialist

Compartimentul juridic

 

43. 

Iași

consilier juridic specialist

Compartimentul juridic

 

44. 

Ilfov

consilier juridic specialist

Compartimentul juridic

 

45. 

Mehedinți

consilier juridic specialist

Compartimentul juridic

 

46. 

Mureș

consilier juridic specialist

Compartimentul juridic

 

47. 

Neamț

consilier juridic specialist

Compartimentul juridic

 

48. 

Olt

consilier juridic specialist

Compartimentul juridic

 

49. 

Prahova

consilier juridic specialist

Compartimentul juridic

 

50. 

Sălaj

consilier juridic specialist

Compartimentul juridic

 

51. 

Sibiu

consilier juridic specialist

Compartimentul juridic

 

52. 

Suceava

consilier juridic specialist

Compartimentul juridic

 

53. 

Timiș

consilier juridic specialist

Compartimentul juridic

 

54. 

Tulcea

consilier juridic specialist

Compartimentul juridic

 

55. 

Vaslui

consilier juridic specialist

Compartimentul juridic

 

56. 

Vrancea

consilier juridic specialist

Compartimentul juridic

 

57. 

Vrancea

consilier juridic specialist

Compartimentul juridic

 

58. 

București

consilier juridic specialist

Serviciul pentru Biroul Unic înmatriculări/radieri

 

59. 

București

consilier juridic specialist

Serviciul pentru Biroul Unic înmatriculări/radieri

 

60. 

București

consilier juridic specialist

Serviciul pentru Biroul Unic înmatriculări/radieri

 

61. 

București

consilier juridic specialist

Serviciul pentru Biroul Unic înmatriculări/radieri

 

62. 

București

consilier juridic specialist

Serviciul pentru Biroul Unic înregistrări din oficiu

 

63. 

București

consilier juridic specialist

Serviciul pentru Biroul Unic înregistrări din oficiu

 

64. 

București

consilier juridic specialist

Serviciul pentru Biroul Unic înregistrări din oficiu

 

65. 

O.N.R.C.

consilier juridic specialist

Direcția Resurse umane, comunicare și relații internaționale - Serviciul comunicare și relații internaționale

și cu atribuții de avizare, reprezentare și metodologie registrul comerțului

66. 

O.N.R.C.

consilier juridic specialist

Direcția Resurse umane, comunicare și relații internaționale - Serviciul comunicare și relații internaționale

și cu atribuții de avizare, reprezentare și metodologie registrul comerțului

67. 

O.N.R.C.

consilier juridic specialist

Direcția Resurse umane, comunicare și relații internaționale - Serviciul comunicare și relații internaționale

și cu atribuții de avizare, reprezentare și metodologie registrul comerțului

68. 

O.N.R.C.

consilier juridic specialist

Direcția Resurse umane, comunicare și relații internaționale - Serviciul resurse umane

și cu atribuții de avizare, reprezentare și metodologie registrul comerțului

69. 

O.N.R.C.

consilier juridic specialist

Direcția Resurse umane, comunicare și relații internaționale - Serviciul resurse umane

și cu atribuții de avizare, reprezentare și metodologie registrul comerțului

 

 II. Pentru Domeniul BPI - 46 posturi:

Nr. crt

ORCT

POST VACANT

COMPARTIMENT

1.

Argeș

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

2.

Bacău

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

3.

Bihor

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

4.

Bihor

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

5.

Bihor

referent asistent

Compartimentul BPI

6.

Brăila

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

7.

Buzău

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

8.

Caraș-Severin

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

9.

Cluj

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

10.

Cluj

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

11.

Constanța

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

12.

Covasna

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

13.

Dâmbovița

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

14.

Dolj

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

15.

Dolj

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

16.

Galați

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

17.

Harghita

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

18.

Hunedoara

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

19.

Ialomița

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

20.

Ilfov

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

21.

Ilfov

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

22.

Ilfov

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

23.

Maramureș

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

24.

Maramureș

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

25.

Mehedinți

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

26.

Mureș

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

27.

Neamț

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

28.

Prahova

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

29.

Satu-Mare

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

30.

Sălaj

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

31.

Suceava

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

32.

Teleorman

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

33.

Teleorman

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

34.

Timiș

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

35.

Vaslui

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

36.

Vâlcea

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

37.

Călărași

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

38.

Călărași

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

39.

Giurgiu

consilier juridic specialist

Compartimentul BPI

40.

București

consilier juridic specialist

Serviciul BPI

41.

O.N.R.C.

consilier juridic specialist

Direcția BPI - Serviciul asistență juridică BPI

42.

O.N.R.C.

consilier juridic specialist

Direcția BPI - Serviciul asistență juridică BPI

43.

O.N.R.C.

consilier juridic specialist

Direcția BPI - Serviciul asistență juridică BPI

44.

O.N.R.C.

expert specialist

Direcția BPI - Serviciul asistență tehnică și publicare BPI

45.

O.N.R.C.

expert specialist

Direcția BPI - Serviciul editare BPI

46.

O.N.R.C.

referent asistent

Direcția BPI - Serviciul editare BPI

 

III. Pentru Domeniul Economic și Domeniul Investiții - Proiecte – specialitate economică – 19 posturi:

Nr. crt.

ORCT

POST VACANT

COMPARTIMENT

1.

Bacău

inspector specialist

Compartimentul economic

2.

Dâmbovița

inspector specialist

Compartimentul economic

3.

Harghita

inspector specialist

Compartimentul economic

4.

Ilfov

expert specialist

Compartimentul economic

5.

Neamț

inspector specialist

Compartimentul economic

6.

Argeș

inspector specialist

Compartimentul administrativ

7.

Cluj

inspector specialist

Compartimentul administrativ

8.

Constanța

inspector specialist

Compartimentul administrativ

9.

Ilfov

inspector specialist

Compartimentul administrativ

10.

Mureș

inspector specialist

Compartimentul administrativ

11.

Suceava

inspector specialist

Compartimentul administrativ

12.

Timiș

inspector specialist

Compartimentul administrativ

13.

O.N.R.C.

inspector specialist

Direcția economică - Serviciul contabilitate

14.

O.N.R.C.

inspector specialist

Direcția economică - Serviciul financiar

15.

O.N.R.C.

inspector specialist

Direcția economică - Serviciul financiar

16.

O.N.R.C.

inspector specialist

Direcția economică - Serviciul financiar

17.

O.N.R.C.

expert specialist

Direcția economică - Serviciul financiar

18.

O.N.R.C.

inspector specialist

Direcția investiții și proiecte - Serviciul achiziții publice și proiecte

19.

O.N.R.C.

inspector specialist

Direcția investiții și proiecte - Serviciul achiziții publice și proiecte

 

IV. Pentru Domeniul Investiții - Proiecte – specialitate tehnică - 4 posturi:

Nr. crt

ORCT

POST VACANT

COMPARTIMENT

1.

București

expert specialist

Serviciul administrativ

2.

București

expert specialist

Serviciul administrativ

3.

București

expert specialist

Serviciul administrativ

4.

O.N.R.C.

expert specialist

Direcția investiții și proiecte - Serviciul logistic, administrare patrimoniu

 

V. Pentru Domeniul Investiții – Proiecte – specialitate juridică - 2 posturi:

Nr. crt

ORCT

POST VACANT

COMPARTIMENT

1.

O.N.R.C.

consilier juridic specialist

Direcția investiții și proiecte - Serviciul achiziții publice și proiecte

2.

O.N.R.C.

consilier juridic specialist

Direcția investiții și proiecte - Serviciul achiziții publice și proiecte

 

VI. Pentru Domeniul Tehnologia Informației ( Direcția IT, Direcția BPI, Direcția RCC) - 17 posturi

a) DOMENIUL IT - 14 posturi:

Nr. crt

ORCT

POST VACANT

COMPARTIMENT

OBSERVAȚII

1.                    

O.N.R.C.

specialist IT

Serviciul Audit public intern și inspecție generală - Compartimentul audit public intern

 

2.                    

O.N.R.C.

specialist IT

Direcția IT - Serviciul administrare aplicații de resurse și planificare economică la nivel național și infrastructură IT ORCT Centru (AB, BV, CV, HR, MS, SB)

cu desfășurarea activității la ORCT Covasna

3.                    

O.N.R.C.

specialist IT (statistician)

Direcția IT - Serviciul administrare aplicații de resurse și planificare economică la nivel național și infrastructură IT ORCT Centru (AB, BV, CV, HR, MS, SB)

cu desfășurarea activității la ORCT Alba

4.                    

O.N.R.C.

specialist IT (statistician)

Direcția IT - Serviciul administrare aplicații, servicii informatice la nivel național și infrastructură IT ORCT Sud (AG, CL, DB, GR, IL, PH, TR)

cu desfășurarea activității la ORCT Teleorman

5.                    

O.N.R.C.

specialist IT (statistician)

Direcția IT - Serviciul administrare aplicații, servicii informatice la nivel național și infrastructură IT ORCT Sud (AG, CL, DB, GR, IL, PH, TR)

cu desfășurarea activității la ORCT Giurgiu

6.                    

O.N.R.C.

specialist IT (statistician)

Direcția IT - Serviciul administrare baze de date la nivel național și infrastructură IT ORCT Sud-Vest (DJ, GJ, MH, OT, VL)

cu desfășurarea activității la ORCT Dolj

7.                    

O.N.R.C.

specialist IT

Direcția IT - Serviciul administrare infrastructură IT ORCT București-Ilfov (B, IF)

 

8.                    

O.N.R.C.

specialist IT (statistician)

Direcția IT - Serviciul administrare infrastructură IT ORCT București-Ilfov (B, IF)

cu desfășurarea activității la ORCT București

9.                    

O.N.R.C.

specialist IT (statistician)

Direcția IT - Serviciul administrare infrastructură IT ORCT București-Ilfov (B, IF)

cu desfășurarea activității la ORCT București

10.                

O.N.R.C.

expert specialist

Direcția IT - Serviciul administrare sisteme comunicații la nivel național și Infrastructură IT ORCT Sud-Est (BR, BZ, CT, GL, TL, VN)

 

11.                

O.N.R.C.

specialist IT (statistician)

Direcția IT - Serviciul administrare sisteme comunicații la nivel național și Infrastructură IT ORCT Sud-Est (BR, BZ, CT, GL, TL, VN)

 

12.                

O.N.R.C.

specialist IT

Direcția Registrul Comerțului Central - Serviciul digitizare documente registrul comerțului

 

13.                

O.N.R.C.

specialist IT

Direcția IT - Serviciul e-guvernare la nivel național și infrastructură IT ORCT Vest (AR, CS, HD, TM)

 

14.                

O.N.R.C.

specialist IT (statistician)

Direcția IT - Serviciul e-guvernare la nivel național și infrastructură IT ORCT Vest (AR, CS, HD, TM)

cu desfășurarea activității la ORCT Caraș-Severin

 

b) DOMENIUL IT la Direcția BPI - 1 post

Nr. crt

ORCT

POST VACANT

COMPARTIMENT

1.

O.N.R.C.

specialist IT (statistician)

Direcția BPI - Serviciul asistență tehnică și publicare BPI

 

c) DOMENIUL IT la Direcția RCC – 2 posturi

Nr. crt

ORCT

POST VACANT

COMPARTIMENT

1.

O.N.R.C.

specialist IT (statistician)

Direcția Registrul Comerțului Central - Serviciul administrare date registrul comerțului

2.

O.N.R.C.

specialist IT (statistician)

Direcția Registrul Comerțului Central - Serviciul administrare date registrul comerțului

 

VII. Pentru Domeniul Registrul Comerțului Central – 52 de posturi

Nr. crt

ORCT

POST VACANT

COMPARTIMENT

OBSERVAȚII

1.                    

Călărași

expert specialist

Compartimentul pentru Biroul Unic

cu desfășurarea activității la Compartimentul teritorial Oltenița

2.                    

Alba

expert specialist

Compartimentul registrul comerțului

 

3.                    

Brașov

expert specialist

Serviciul registrul comerțului

 

4.                    

Constanța

expert specialist

Serviciul registrul comerțului

 

5.                    

Galați

expert specialist

Serviciul registrul comerțului

 

6.                    

Giurgiu

expert specialist

Compartimentul registrul comerțului

 

7.                    

Gorj

expert specialist

Compartimentul registrul comerțului

 

8.                    

Hunedoara

expert specialist

Compartimentul registrul comerțului

cu desfășurarea activității la Compartimentul teritorial Petroșani

9.                    

Mureș

expert specialist

Serviciul registrul comerțului

 

10.                

Teleorman

expert specialist

Compartimentul registrul comerțului

 

11.                

Harghita

referent SSD

Compartimentul registrul comerțului

 

12.                

Alba

expert specialist

Compartimentul digitizare documente

 

13.                

Arad

expert specialist

Compartimentul digitizare documente

 

14.                

Argeș

expert specialist

Compartimentul digitizare documente

 

15.                

Bacău

expert specialist

Compartimentul digitizare documente

 

16.                

Bihor

expert specialist

Compartimentul digitizare documente

 

17.                

Botoșani

expert specialist

Compartimentul digitizare documente

 

18.                

Brașov

expert specialist

Compartimentul digitizare documente

 

19.                

Brăila

expert specialist

Compartimentul digitizare documente

 

20.                

Buzău

expert specialist

Compartimentul digitizare documente

 

21.                

Caraș-Severin

expert specialist

Compartimentul digitizare documente

 

22.                

Călărași

expert specialist

Compartimentul digitizare documente

 

23.                

Cluj

expert specialist

Compartimentul digitizare documente

 

24.                

Constanța

expert specialist

Compartimentul digitizare documente

 

25.                

Covasna

expert specialist

Compartimentul digitizare documente

 

26.                

Dolj

expert specialist

Compartimentul digitizare documente

 

27.                

Galați

expert specialist

Compartimentul digitizare documente

 

28.                

Giurgiu

expert specialist

Compartimentul digitizare documente

 

29.                

Gorj

expert specialist

Compartimentul digitizare documente

 

30.                

Harghita

expert specialist

Compartimentul digitizare documente

 

31.                

Hunedoara

expert specialist

Compartimentul digitizare documente

 

32.                

Ialomița

expert specialist

Compartimentul digitizare documente

 

33.                

Iași

expert specialist

Compartimentul digitizare documente

 

34.                

Maramureș

expert specialist

Compartimentul digitizare documente

 

35.                

Mehedinți

expert specialist

Compartimentul digitizare documente

 

36.                

Mureș

expert specialist

Compartimentul digitizare documente

 

37.                

Neamț

expert specialist

Compartimentul digitizare documente

 

38.                

Olt

expert specialist

Compartimentul digitizare documente

 

39.                

Prahova

expert specialist

Compartimentul digitizare documente

 

40.                

Satu-Mare

expert specialist

Compartimentul digitizare documente

 

41.                

Sălaj

expert specialist

Compartimentul digitizare documente

 

42.                

Sibiu

expert specialist

Compartimentul digitizare documente

 

43.                

Suceava

expert specialist

Compartimentul digitizare documente

 

44.                

Teleorman

expert specialist

Compartimentul digitizare documente

 

45.                

Timiș

expert specialist

Compartimentul digitizare documente

 

46.                

Tulcea

expert specialist

Compartimentul digitizare documente

 

47.                

Vaslui

expert specialist

Compartimentul digitizare documente

 

48.                

Vâlcea

expert specialist

Compartimentul digitizare documente

 

49.                

Vrancea

expert specialist

Compartimentul digitizare documente

 

50.                

București

expert specialist

Serviciul registrul comerțului înmatriculări/radieri

 

51.                

București

expert specialist

Serviciul registrul comerțului înmatriculări/radieri

 

52.                

O.N.R.C.

expert specialist

Direcția Registrul Comerțului Central - Serviciul administrare date registrul comerțului

 

 

VIII. Pentru Domeniul Organizare, Arhivă Materială, SSM și SU – 36 de posturi

Nr. crt

ORCT

POST VACANT

COMPARTIMENT

1.                    

Arad

expert specialist

Compartimentul gestionare fizică documente

2.                    

Bihor

expert specialist

Compartimentul gestionare fizică documente

3.                    

Bistrița-Năsăud

expert specialist

Compartimentul gestionare fizică documente

4.                    

Brașov

expert specialist

Compartimentul gestionare fizică documente

5.                    

Brăila

expert specialist

Compartimentul gestionare fizică documente

6.                    

Buzău

expert specialist

Compartimentul gestionare fizică documente

7.                    

Caraș-Severin

expert specialist

Compartimentul gestionare fizică documente

8.                    

Constanța

expert specialist

Compartimentul gestionare fizică documente

9.                    

Covasna

expert specialist

Compartimentul gestionare fizică documente

10.                

Dolj

expert specialist

Compartimentul gestionare fizică documente

11.                

Galați

expert specialist

Compartimentul gestionare fizică documente

12.                

Gorj

expert specialist

Compartimentul gestionare fizică documente

13.                

Ilfov

expert specialist

Compartimentul SSM, SU

14.                

Ialomița

expert specialist

Compartimentul gestionare fizică documente

15.                

Maramureș

expert specialist

Compartimentul gestionare fizică documente

16.                

Mehedinți

expert specialist

Compartimentul gestionare fizică documente

17.                

Mureș

expert specialist

Compartimentul gestionare fizică documente

18.                

Sălaj

expert specialist

Compartimentul gestionare fizică documente

19.                

Suceava

expert specialist

Compartimentul gestionare fizică documente

20.                

Teleorman

expert specialist

Compartimentul gestionare fizică documente

21.                

Tulcea

expert specialist

Compartimentul gestionare fizică documente

22.                

Vaslui

expert specialist

Compartimentul gestionare fizică documente

23.                

Vrancea

expert specialist

Compartimentul gestionare fizică documente

24.                

Călărași

expert specialist

Compartimentul gestionare fizică documente

25.                

Giurgiu

expert specialist

Compartimentul gestionare fizică documente

26.                

București

expert specialist

Compartimentul SSM, SU

27.                

București

expert specialist

Compartimentul SSM, SU

28.                

O.N.R.C.

expert specialist

Direcția Managementul Calității, Organizare, Arhivă - Serviciul arhivă materială

29.                

O.N.R.C.

expert specialist

Direcția Managementul Calității, Organizare, Arhivă - Serviciul arhivă materială

30.                

O.N.R.C.

expert specialist

Direcția Managementul Calității, Organizare, Arhivă - Serviciul arhivă materială

31.                

O.N.R.C.

expert specialist

Direcția Managementul Calității, Organizare, Arhivă - Serviciul arhivă materială

32.                

O.N.R.C.

referent asistent

Direcția Managementul Calității, Organizare, Arhivă - Serviciul arhivă materială

33.                

O.N.R.C.

expert specialist

Direcția Managementul Calității, Organizare, Arhivă - Serviciul securitate și sănătate în muncă, situații de urgență

34.                

O.N.R.C.

expert specialist

Direcția Managementul Calității, Organizare, Arhivă - Serviciul securitate și sănătate în muncă, situații de urgență

35.                

O.N.R.C.

expert specialist

Direcția Managementul Calității, Organizare, Arhivă - Serviciul securitate și sănătate în muncă, situații de urgență

36.                

O.N.R.C.

expert specialist

Direcția Managementul Calității, Organizare, Arhivă - Serviciul securitate și sănătate în muncă, situații de urgență

 

IX. Pentru funcția de șofer – 1 post:

Nr. crt

ORCT

POST VACANT

COMPARTIMENT

1.

București

șofer

Serviciul administrativ

 

B. Condiții de participare la concurs :

Pentru posturile vacante din cadrul ONRC și ORCT se poate înscrie la concurs  persoana care îndeplinește cumulativ următoarele condiții:

  1. are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
  2. cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  3. are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  4. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  5. îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
  6. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
  7. nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
  8. nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h);

 

Contractul individual de muncă se încheie între persoana care îndeplineşte condiţiile pentru a fi angajată pe o funcţie contractuală şi Oficiul Naţional al Registrului Comerţului, prin reprezentantul său legal, în condiţiile prevăzute de Legea nr.53/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, cu respectarea următoarelor cerinţe specifice:

  1. persoana să aibă cetăţenie română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
  2. persoana să cunoască limba română, scris şi vorbit;
  3. persoana să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
  4. persoana să îndeplinească condiţiile de studii necesare ocupării postului;
  5. persoana să îndeplinească condiţiile de vechime, respectiv de experienţă necesare ocupării postului, după caz;
  6. persoana să nu fi fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
  7. persoana nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
  8. contractul să nu conţină clauze de confidenţialitate sau, după caz, clauze de neconcurenţă.

 

C. Documentele necesare înscrierii la concurs/examen:

Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta următoarele documente:

  1. formular de înscriere la concurs cu nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal, formular FPO-RU-06_07 (click aici);
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
  3. copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  4. copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate;
  5. copia carnetului de muncă (pentru activitatea desfășurată până la 01.01.2011).
  6. extras REVISAL însoțit de adeverință de vechime care atestă vechimea dobândită în muncă și în specialitatea postului pentru care se candidează (semnate, ștampilate și cu nr. de înregistrare, pentru activitatea desfășurată după data de 01.11.2011).
  7. certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
  8. adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului. Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.
  9. curriculum vitae, model comun european.
  10. declarația pe propria răspundere privind lipsa antecedentelor penale și conformitatea cu originalul a documentelor cerute, formular FPO-RU-06_10 (click aici);

D. Locul înscrierii/depunerii documentelor de concurs:

Documentele pentru înscrierea la concurs, se depun, după caz:

  • fizic la compartimentul resurse umane din cadrul ONRC ce asigură organizarea şi desfăşurarea concursului din Bd. Unirii nr.74, bl J3b, tronson II­-III, sector 3, București;
  • prin Poşta Română, serviciul de curierat rapid, poşta electronică înăuntrul termenului de înscriere la adresa de mail : resurseumane@onrc.ro;

În situaţia în care candidaţii transmit dosarele de concurs prin Poşta Română, serviciul de curierat rapid, poşta electronică, candidaţii primesc codul unic de identificare la o adresă de e-mail comunicată de către aceştia şi au obligaţia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevăzute la lit. b)- e) în original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării probei scrise/practice, după caz sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de angajare.

Transmiterea documentelor prin poşta electronică se realizează în format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar în formă lizibilă. Nerespectarea prevederilor conduce la respingerea candidatului.

  • Informații suplimentare se pot obține la compartimentul resurse umane la nr. de telefon 021/3160810, interior 502, 503, 506.

 

E. Locul desfășurării probelor de concurs:

Probele de concurs se vor susține la sediul Oficiului Național al Registrului Comerțului din Bd. Unirii 74, bloc J3b, tronson II – III, sector 3, București și constau în :

1. pentru posturile din domeniile juridic, BPI, economic, registrul comerțului central, investiții - proiecte, organizare, arhivă materială, SSM și SU:

  1. selecţia dosarelor de înscriere;
  2. proba scrisă;
  3. interviu;

2. pentru posturile din domeniul IT

  1. selecţia dosarelor de înscriere;
  2. proba practică ce are caracter eliminatoriu.
  3. proba scrisă;
  4. interviu;

3. pentru postul de șofer

  1. selecţia dosarelor de înscriere;
  2. proba practică care are caracter eliminatoriu.
  3. interviu;

 

CALENDARUL ORGANIZĂRII CONCURSULUI:

  1. Perioada de înscriere candidați: 13.08.2024 – 28.08.2024;
  2. Verificarea dosarului de concurs: 29 – 30.08.2024;
  3. Afișare rezultate privind îndeplinirea condițiilor de participare la concurs: 02- 04.09.2024;
  4. Depunere contestații* împotriva rezultatelor privind îndeplinirea condițiilor de participare la concurs: 05.09.2024;
  5. Soluționare contestații depuse împotriva rezultatelor privind îndeplinirea condițiilor de participare la concurs: 06.09.2024;
  6. Proba practică** pentru posturile de specialitate informatică/postul de șofer: 09.09.2024;
  7. Afișare rezultatelor la proba practică: 10 – 12. 09.2024;
  8. Depunere contestații* la proba practică: 13.09.2024;
  9. Soluționare contestații la proba practică și afișarea rezultatelor probei: 16-18.09.2024;
  10. Proba scrisă: 19.09.2024;
  11. Afișare rezultate la proba scrisă: 20 - 24.09.2024;
  12. Depunere contestații* la proba scrisă: 25.09.2024;
  13. Soluționare contestații la proba scrisă și afișarea rezultatelor finale: 26 – 30.09.2024;
  14. Proba de interviu: 01.10.2024;
  15. Afișare rezultatelor la proba de interviu: 02 – 04.10.2024;
  16. Depunere contestații* la proba de interviu: 07.10.2024;
  17. Soluționare contestații la proba de interviu și afișarea tabelului cu rezultate finale a candidaților declarați admiși la proba de interviu: 08 – 10.10.2024;
  18. Afișarea rezultatelor finale ale concursului: 11.10.2024

 

       *Contestațiile se transmit la adresa de email: resurseumane@onrc.ro;

        **Se susține înainte de data stabilită pentru proba scrisă iar obținerea a minimum 50 de puncte la proba practică este condiție pentru a susține proba scrisă;

 

F. Cerințe, tematica și bibliografia de concurs

 a) Domeniul juridic:                                  

  • Consilier juridic specialist (click aici) - se solicită studii superioare juridice absolvite cu diplomă de licență
  • Referent asistent (click aici) – se solicită studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat

b) Domeniul BPI:

  • Consilier juridic specialist (click aici) - se solicită studii superioare juridice  absolvite cu diplomă de licență
  • Expert specialist (click aici) - se solicită studii superioare tehnice absolvite cu diplomă de licență
  • Referent asistent (click aici) - se solicită studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat

c) Domeniul economic și domeniul Proiecte – Investiții – specialitate economică:

  • Inspector specialist/Expert specialist (click aici)

se solicită studii superioare economice absolvite cu diplomă de licență, în specializările finanțe contabilitate/finanțe bănci/informatică și contabilitate de gestiune


d) Domeniul Proiecte- Investiții – specializare tehnică:

  • Expert specialist (click aici) - se solicită studii superioare tehnice absolvite cu diplomă de licență

e) Domeniul Proiecte- Investiții – specializare juridică:

  • Consilier juridic specialist (click aici)- se solicită studii superioare juridice absolvite cu diplomă de licență

f) Domeniul IT:

se solicită studii superioare de specialitate informatică, absolvite cu diplomă de licenţă sau studii superioare absolvite cu diplomă de licență de profil tehnic cu absolvirea unor cursuri de specialitate în domeniul informatic


g) Domeniul Registrul Comerțului Central:

  • Expert specialist la digitizare documente (click aici)
  • Expert specialist la administrare date registrul comerțului (click aici)

se solicită studii superioare tehnice absolvite cu diplomă de licență

  • Expert specialist/Referent SSD la registrul comerțului/biroul unic/registrul comerțului înmatriculări/radieri (click aici)

se solicită studii superioare tehnice absolvite cu diplomă de licență 

se solicită studii superioare de scurtă durată  tip colegiu, în domeniul tehnic


h) Domeniul Organizare, Arhivă Materială, SSM și SU

  • Expert specialist la Arhivă Materială (click aici) - se solicită studii superioare tehnice absolvite cu diplomă de licență și curs de arhivar
  • Expert specialist la SSM și SU (click aici) - se solicită studii superioare tehnice absolvite cu diplomă de licență și curs de securitate și sănătate în muncă                                          

i­­­) Pentru funcția de șofer : - se solicită studii generale/medii și carnet de șofer profesionist   

  

NOTĂ: La studierea actelor normative prezentate mai sus se va ține cont de toate modificările și actualizările la zi.

OBSERVAȚIE:
Opțiunea candidaților pentru compartimentul din cadrul ORCT/ONRC ales la înscriere are
caracter subsidiar, criteriul principal de selecție fiind nota finală obținută. 

 

H. Fișa cadru de post ***

a) Domeniul juridic:

  • Consilier juridic specialist (click aici)
  • Referent asistent (click aici)                                                             

b) Domeniul BPI

c) Domeniul economic și domeniul Proiecte – Investiții – specialitate economică

d) Domeniul Proiecte – Investiții – specializare tehnică:

e) Domeniul Proiecte – Investiții – specializare juridică:

f) Domeniul IT:

g) Domeniul Registrul Comerțului Central:

  • Expert specialist digitizare documente/ administrare date registrul comerțului  (click aici)
  • Expert specialist registrul comerțului/biroul unic/registrul comerțului înmatriculări/radieri (click aici)
  • Expert specialist la administrare date registrul comerțului (click aici)
  • Referent SSD (click aici)

h) Domeniul Organizare, Arhivă Materială, SSM și SU :

i­­­) Pentru funcția de șofer  (click aici)     

       

OBSERVAȚIE: Atribuțiile enunțate în fișele de post anexate, nu au caracter limitativ urmând a fi particularizate în funcție de compartimentul în care viitorul salariat își va desfășura activitatea.

***Activitatea specifică a fiecare post scos la concurs, cu excepția postului de șofer, implică lucrul cu calculatorul, în sistem informatic.  

  • Regulamentul privind organizarea şi desfășurarea concursului/examenului de ocupare a posturilor vacante sau temporar vacante de execuţie și de conducere (director direcție, șef serviciu, șef birou) din cadrul Oficiului Naţional al Registrului Comerţului şi oficiilor registrului comerţului de pe lângă tribunale, aprobat prin Ordinul ministrului justiției nr. 1429/C/04.08.2023 (click aici)

 

Programul de lucru cu publicul la ghișeu se desfășoară de luni până vineri între orele 09:00-13:00.